Zwrot i reklamacje
Reklamacje i zwroty towaru:
e-mail: reklamacje@bridom.pl
I. USZKODZENIA PRZESYŁEK
Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, należy koniecznie umieścić taką informację w protokole szkody. W przypadku braku takiej informacji oraz przyjęciu paczki bez zastrzeżeń na druku reklamacyjnym firmy kurierskiej, nie będzie możliwe wszczęcie procesu reklamacyjnego.
W przypadku płatności gotówkowych u kuriera, towar można obejrzeć po uiszczeniu należnej opłaty i podpisaniu listu przewozowego.
II. REKLAMACJE
Jeśli Twój produkt uległ awarii lub nie działa prawidłowo, większość producentów umożliwia bezpośrednie zgłoszenie usterki do ich autoryzowanego serwisu. Dzięki temu proces reklamacyjny może przebiec szybciej i sprawniej – bez konieczności przesyłania towaru do naszego magazynu.
Poniżej znajdziesz listę kontaktów do działów serwisowych poszczególnych producentów
|
Producent |
Telefon |
|
|---|---|---|
|
ARISTON |
12 420 22 20 |
|
|
ATLANTIC |
22 811 82 60 |
|
|
BERETTA |
56 663 79 99 / 801 044 804 |
|
|
BIAWAR |
85 662 84 88 |
|
|
BOSCH / JUNKERS |
801 300 810 |
|
|
DEFRO |
509 702 720 |
|
|
ELECTROLUX |
800 005 170 |
|
|
ELEKTROMET |
77 471 08 (17/75/77) |
|
|
GALMET |
77 403 45 60 |
|
|
INVENA |
94 340 01 40 |
|
|
JOULE |
799 355 873 |
|
|
KAMEN |
606 846 485 |
|
|
KOSPEL |
94 317 05 65 |
|
|
LEMET |
608 550 979 |
|
|
METALBET |
512 959 399 |
|
|
PERFEXIM |
61 222 64 47 |
|
|
VASTI |
735 172 636 |
|
|
WIJAS |
41 302 22 32 |
Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt z nami poprzez adres e-mail: reklamacje@bridom.pl
Prosimy o przesłanie drogą mailową:
- opisu problemu,
- zdjęć wad produktu,
- formularza reklamacyjnego (kliknij aby pobrać)
1. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
2. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. W sytuacji wystąpienia wady Konsument może złożyć do Sklepu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
III. ZWROT TOWARU
Koszty odesłania zwracanego produktu do magazynu ponosi Kupujący.
Ważne! W chwili wydania rzeczy Kupującemu, niebezpieczeństwo jej przypadkowej utraty i zniszczenia przechodzi na Kupującego, zgodnie z art. 548 K.c.: § 1.
W związku z powyższym prosimy o zabezpieczenie produktu tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zalecamy także ubezpieczyć przesyłkę w firmie kurierskiej, z usług której będą Państwo korzystać. W przypadku ewentualnego uszkodzenia odsyłanego produktu w czasie transportu, będą Państwo mogli wystąpić o odszkodowanie do firmy kurierskiej.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć:
- dokument reklamacyjny (kliknij aby pobrać)
- formularz odstąpienia od umowy
- numer rachunku bankowego na jaki sklep ma zwrócić równowartość zamówienia
Uprawnienie do odstąpienia od umowy
1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 i 2 do Regulaminu.
3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru (kliknij aby pobrać)
Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług (kliknij aby pobrać)
Adres do zwrotu:
Sklep Internetowy Bridom.pl
LECH Sp. j. L. P. Sykuła
Korytków Duży 141
23-400 Biłgoraj