Zwrot i reklamacje

Reklamacje i zwroty towaru:
e-mail: reklamacje@bridom.pl


I. USZKODZENIA PRZESYŁEK

Po podpisaniu listu przewozowego prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera zawartości przesyłki, bez względu na stan opakowania (zgodnie z art. 545 K.c. § 2). Jeżeli w momencie sprawdzania zawartości przesyłki zauważą Państwo braki lub uszkodzenia towaru, należy bezwzględnie zgłosić uszkodzenie i spisać protokół szkody w obecności kuriera lub zgłosić w centrali spedycji, jeżeli kurier odmówi spisania protokołu na miejscu.
Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, należy koniecznie umieścić taką informację w protokole szkody. W przypadku braku takiej informacji oraz przyjęciu paczki bez zastrzeżeń na druku reklamacyjnym firmy kurierskiej, nie będzie możliwe wszczęcie procesu reklamacyjnego.
W przypadku płatności gotówkowych u kuriera, towar można obejrzeć po uiszczeniu należnej opłaty i podpisaniu listu przewozowego.
Gdy odbierzecie Państwo uszkodzoną przesyłkę, prosimy o przesłanie mailowo kompletu dokumentów:
- protokół szkody,
- zdjęcia uszkodzonego produktu,
- zdjęcia opakowania zewnętrznego oraz wewnętrznego z każdej strony,
- opis uszkodzeń.
 

II. REKLAMACJE

 

Jeśli Twój produkt uległ awarii lub nie działa prawidłowo, większość producentów umożliwia bezpośrednie zgłoszenie usterki do ich autoryzowanego serwisu. Dzięki temu proces reklamacyjny może przebiec szybciej i sprawniej – bez konieczności przesyłania towaru do naszego magazynu.

Poniżej znajdziesz listę kontaktów do działów serwisowych poszczególnych producentów

Producent

Telefon

Email

ARISTON

12 420 22 20

service.callcenter.pl@ariston.com

ATLANTIC

22 811 82 60

serwis@atlantic-polska.pl

BERETTA

56 663 79 99 / 801 044 804

info.beretta.pl@carrier.com

BIAWAR

85 662 84 88

serwis@biawar.com.pl

BOSCH / JUNKERS

801 300 810

BSH-SERWIS_FABRYCZNY@bshg.com

DEFRO

509 702 720

serwis@defro.pl

ELECTROLUX

800 005 170

pason@arconet.pl

ELEKTROMET

77 471 08 (17/75/77)

serwis@elektromet.com.pl

GALMET

77 403 45 60

serwis@galmet.com.pl

INVENA

94 340 01 40

serwis@invena.pl

JOULE

799 355 873

biuro@joule-pl.pl

KAMEN

606 846 485

serwis@kamen.com.pl

KOSPEL

94 317 05 65

serwis@kospel.pl

LEMET

608 550 979

serwis@lemet.pl

METALBET

512 959 399

serwis@metalbet.pl

PERFEXIM

61 222 64 47

 

VASTI

735 172 636

serwis@vasti.pl

WIJAS

41 302 22 32

serwis@wijas.com.pl


Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt z nami poprzez adres e-mail: reklamacje@bridom.pl
Prosimy o przesłanie drogą mailową:
- opisu problemu,
- zdjęć wad produktu,
- formularza reklamacyjnego (kliknij aby pobrać)

1. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
2. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. W sytuacji wystąpienia wady Konsument może złożyć do Sklepu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

III. ZWROT TOWARU

Koszty odesłania zwracanego produktu do magazynu ponosi Kupujący.

Ważne! W chwili wydania rzeczy Kupującemu, niebezpieczeństwo jej przypadkowej utraty i zniszczenia przechodzi na Kupującego, zgodnie z art. 548 K.c.: § 1.

W związku z powyższym prosimy o zabezpieczenie produktu tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zalecamy także ubezpieczyć przesyłkę w firmie kurierskiej, z usług której będą Państwo korzystać. W przypadku ewentualnego uszkodzenia odsyłanego produktu w czasie transportu, będą Państwo mogli wystąpić o odszkodowanie do firmy kurierskiej.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć:
- dokument reklamacyjny (kliknij aby pobrać)
- formularz odstąpienia od umowy
- numer rachunku bankowego na jaki sklep ma zwrócić równowartość zamówienia

Uprawnienie do odstąpienia od umowy

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 i 2 do Regulaminu.

3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru (kliknij aby pobrać)
Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług (kliknij aby pobrać)

Adres do zwrotu:

Sklep Internetowy Bridom.pl
LECH Sp. j. L. P. Sykuła
Korytków Duży 141
23-400 Biłgoraj