Czas realizacji

Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu dostępności produktu oraz czasu dostarczenia paczki przez kuriera. Przy każdym produkcie w sklepie podany jest czas oczekiwania na wysłanie towaru przez Bridom.pl

Zamówienie złożone w dni robocze:

- Do godziny 12.00 – wysyłamy tego samego dnia
- Po godzinie 12.00 – wysyłamy pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. 
 - Zamówienia płatne on-line (przelew na konto) wysyłane są w takim samym terminie o ile wpłata zostanie zaksięgowana na koncie przed godziną 15:00.

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.  

Deklarowany czas realizacji zamówienia dotyczy dni roboczych ( od poniedziałku do piątku ) i może ulec zmianie w przypadku nieobecności Klienta, trudności skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub z powodu nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub w przypadku towarów zamawianych przez klienta pod indywidualne zamówienie.

Spółka powinna wykonać Umowę Sprzedaży najpóźniej w terminie trzydziestu dni po jej zawarciu. Orientacyjny czas dostawy podawany jest w opisie Produktu na stronie Serwisu, a także komunikowany Klientowi, o ile jest to możliwe – podczas składania przez niego zamówienia lub w wiadomości zawierającej przyjęcie zamówienia do realizacji. Spółka informuje Klienta o ostatecznym terminie dostawy przesyłając mu wiadomość o wysłaniu Produktu do Klienta.

Czas realizacji zamówienia podany w sklepie jest czasem orienatacyjnym (przybliżonym) dotyczy produktów, które są na stanie magazynowym Bridom lub na magazynie producenta, czas wysyłki może ulec zmianie np. z powodu braku produktu na magzaynie producenta.

Klient podczas odbioru przesyłki powinien sprawdzić ją dokładnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej w celu ustalenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem, towar jest pakowany pod nadzorem kamer więc powinni Państwo otrzymać towar oraz opakowanie w stanie nie naruszonym ( nieuszkodzonym ) w przypadku wystąpienia w/w nieprawidłowości należy zażądać od przedstawiciela firmy kurierskiej sporządzenia protokołu szkody, w którym powinno się odnotować informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były nalepki „ostrożnie szkło", „góra dół”, taśma klejąca lub firmowa), o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie) oraz informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone); zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić Spółce.

Ważne
80 % wszystkich produktów widocznych w sklepie są w naszym magazynie.

Produkty oznaczone statusem dostawy 24h są dostępne na magazynie sklepu Bridom.

Produkty oznaczone satusem dostawa do 2, 5, 5-10, 10-15, 15-20 dni, powyżej 3 tygodni roboczych są produktami pod zamówienie (nie są dostępne na magazynie sklepu Bridom) czas realizacji tych produktów może ulec zmianie z powodów nie leżących po stronie sklepu Bridom.

Wysyłka do 24h: sklep wysyła zamówiony towar do 24 godzin od momentu zaksięgowania się wpłaty na koncie  lub w przypadku pobrania 24 godziny od momentu złożenia zamówienia, należy jeszcze doliczyć czas dostawy towaru przez firmę kurierską, która według umowy ma do 48h na realizację zlecenia (dotyczy to każdego terminu wysyłki określomego przez sklep).

Czas realizacji może ulec zmianie z powodów nie leżących po stronie sklepu Bridom.