Czas realizacji

Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu dostępności produktu oraz czasu dostarczenia paczki przez kuriera. Przy każdym produkcie w sklepie podany jest czas oczekiwania na wysłanie towaru przez Bridom.pl

Zamówienie złożone w dni robocze:

*do godziny 12.00 – wysyłamy tego samego dnia
*po godzinie 12.00 – wysyłamy pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. 
 *zamówienia płatne on-line (przelew na konto) wysyłane są w takim samym terminie o ile wpłata zostanie zaksięgowana na koncie przed godziną 15:00.

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.  

Deklarowany czas realizacji zamówienia dotyczy dni roboczych ( od poniedziałku do piątku ) i może ulec zmianie w przypadku nieobecności Klienta, trudności skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub z powodu nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub w przypadku towarów zamawianych przez klienta pod indywidualne zamówienie.

Spółka powinna wykonać Umowę Sprzedaży najpóźniej w terminie trzydziestu dni po jej zawarciu. Orientacyjny czas dostawy podawany jest w opisie Produktu na stronie Serwisu, a także komunikowany Klientowi, o ile jest to możliwe – podczas składania przez niego zamówienia lub w wiadomości zawierającej przyjęcie zamówienia do realizacji. Spółka informuje Klienta o ostatecznym terminie dostawy przesyłając mu wiadomość o wysłaniu Produktu do Klienta

Czas realizacji zamówienia podany w sklepie jest czasem orienatacyjnym (przybliżonym) dotyczy produktów ,które są na stanie magazynowym Bridom lub na magazynie producenta , czas wysyłki może ulec zmianie np. z powodu braku produktu na magzaynie producenta.

Klient podczas odbioru przesyłki powinien sprawdzić ją dokładnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej w celu ustalenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem , towar jest pakowany pod nadzorem kamer więc powinni Państwo otrzymać towar oraz opakowanie w stanie nie naruszonym ( nieuszkodzonym ) ; w przypadku wystąpienia w/w nieprawidłowości należy zażądać od przedstawiciela firmy kurierskiej sporządzenia protokołu szkody, w którym powinno się odnotować informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były nalepki „ostrożnie szkło”, „góra dół”, taśma klejąca lub firmowa), o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie) oraz informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone); zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić Spółce.

Ważne
80 % wszystkich produktów widocznych w sklepie są w naszym magazynie!

Produkty oznaczone statusem dostawy 24h są dostępne na magazynie sklepu Bridom.

Produkty oznaczone satusem dostawa do 2 , 3 , 7 , 7-14 ,14-28 dni roboczych są produktami pod zamówienie (nie są dostępne na magazynie sklepu Bridom ) czas realizacji tych produktów (dostawy) może ulec zmianie z powodów nie leżących po stronie sklepu Bridom.

Wysyłka do 24 h :  sklep wysyła zamówiony towar do 24 godzin od momentu zaksięgowania się wpłaty na koncie  lub w przypadku pobrania 24 godziny od momentu złożenia zamówienia ,  należy jeszcze doliczyć czas dostawy towaru przez  firmę kurierską ,która według umowy ma do 48 h na realizację zlecenia ( dotyczy to każdego terminu wysyłki określomego przez sklep ).

Czas realizacji ( dostawy )może ulec zmianie z powodów nie leżących po stronie sklepu Bridom.